tirsdag 22. september 2009

Mitt nye hjem!

her er da mitt nye hjem... den nye kroken i stua, der jeg skal bruke masse masse tid:D

her er da min måte og oppbevare stempler på, veldig oversiktlig synes jeg;) har mer bruk for den her, enn på badet...

arkene fint plassert under pulten... posen består av masse resteark..

tok bort noen av "hyllene" og brukte krokene som er kjøpt på ikea for å henge opp thickers, chipboard, rub-ons og annet som kan henges opp.

blomster, band, blonder og pom-pom er plassert i krokker fra Dollar Store... egentlig beregnet på spagetti...

blå plastikkurver fra Europris kan også brukes.. jeg bruker det til å ha stempeltrykk oppe, og tape/lim..
den andre kurven er det masse tusjer/penner oppi:)
den ene hvite veggen er det magnet i, man kan også skrive på den med tusjer... siden det er magnet i veggen passet det fint å kjøpe runde bokser fra ikea(med magnet under, i serien Grundtal) 9 sånne bokser med charms, knapper, raindrops, halvperler, brads, eyelets+++ kunne tenkt meg flere sånne...

har også brukt blå kurver til å legge sakser, ferdigtrykte bokstaver, bølgepapp og mesh i... veldig praktisk;)

dette er da min nye scrappeplass... liker den veldig godt..

10 kommentarer:

  1. Wow, det var et flott scrappehjørne ja!

    SvarSlett
  2. så fin! ikke noe sjalu jeg nei :P

    SvarSlett
  3. hehe... takker:) er ganske fornøyd selv:)

    SvarSlett
  4. Skal si du ar fått deg en flott krok!
    Likte spesielt godt magnet tavla!

    SvarSlett
  5. Knall flott krok du har fått deg!!

    SvarSlett
  6. Kjempe finn hobykrok ;)

    Klem fra snuppis!

    SvarSlett
  7. så flott krok du har fått deg !! Nå kan du bare la kreativiteten din utfolde seg der!

    SvarSlett
  8. tusen takk for hyggelige kommentarer:)

    SvarSlett
  9. Dette var en utrolig flott scrappe plass, digga at du har tatt i bruk sånne man kan ha spaghetti i

    Takk for at du deler med oss=)

    SvarSlett
  10. Åh, så deilig scrappeplass. Hadde denne pulten selv før jeg begynte å scrappe, angrer veldig på at den er borte nå:( Men veldig fin plass og smarte løsninger!!

    Takk for at du viste oss plassen din;)

    SvarSlett